Vanwege de door het KNMI afgegeven code rood hebben wij besloten om de lessen aan de onderbouw morgen, vrijdag 26 juni, niet door te laten gaan.
De toetsen van de bovenbouw gaan wel door. Deze zijn verplaatst naar het nieuwe bouwdeel, waar de temperatuur met ongeveer 24 graden nog steeds aangenaam is.
Wij begrijpen dat het vervelend is dat de laatste les voor de toetsweek van de onderbouw vervalt. Docenten zijn daarom tijdens de lestijd die in het rooster staat beschikbaar via Teams. Daarnaast kunnen zij via Magister een opdracht, uitleg of aanvullende informatie plaatsen.
Voor leerlingen die niet thuis kunnen worden opgevangen, is noodopvang op school beschikbaar. Afhankelijk van het aantal leerlingen dat hiervan gebruik gaat maken vindt deze opvang plaats in het nieuwe bouwdeel. Bij grote belangstelling maken wij gebruik van de minst warme lokalen in het oude bouwdeel.
